Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. február 28., kedd

Pár fotó

Itt már akad néhány rombolási mozzanat is! :) Felszedtük egy darabon a padlószőnyeget, ééééssss hajó padló van alatttaaaaa! Most már csak drukkolok, h szúmentes legyen!!!!! Azt passz, h hogyan lehet megállapítani. Ma kicserélte após és István a zárakat. Legközelebb alkoholos filccel kell mennem, h melyik a melyik. :) Míg ők ténykedtek, addig én pár magot elvetettem, palántának, cserépbe. Nagyon jól süti a nap az ablakot, úgyh ott ellesznek! Lett, paprika, paradicsom egy része, brokkoli és két fűszernövény: bazsalikom és szurokfű. Persze, lesz más is, csak elfogyott a cserép! :) 

ház udvarból, itt István kiszedte a betonlábakat, én a drótot szedegettem le róla, amit felhasználtunk a hátsó kerítés toldozás-foltozásához. 

Majd innét is kikerülnek az oszlopok, a hordónál pedig egy kisebb tikudvar lesz.

az épületekkel egyelőre még nem kezdtünk semmit. Max, az egyik lesz Baltazár fennhatósága
Az előszobában a linoleum alatt metlaki van, vagy hogy kell írni. Vhol azt olvastam, h az újra divat. Sztem, ez nem nálunk lesz. :) 

Őrülten rózsaszín szoba, ami majd bordó lesz egyszer, jelen állás szerint :)
Rózsaszín szoba padlózata, hajópadló!!! Nagyon remélem, h szúmentes!!!
most még szürke szoba, de még tisztázatlan a sorsa, h milyen lesz, itt is hajópadló van! Természetesen, ezt még "fényezni" kell!!!
leendő étkező alja a lineolum alatt beton!

konyha üresen, egy kis ideiglenes asztallal



fürdő befele nézet - ide jó lenne másik járólap-csempe és törölköző szárítós radiátor.



Nincsenek megjegyzések: