Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2014. november 13., csütörtök

Kutyaház

Mindig is szerettem volna egy kutyaházat, most már van, jó sok lakóval. Igaz,még nem teljesen kész, de a funkcióját betölti. Mivel a kis kutyákat, nem csak mászkáltak, hanem már dolgukat is végezték,így jobbnak láttam kitelepíteni őket a kazánházból. Karamell már 1 éjszakát a kutyaházban töltött, így az ismserős szag is megvolt. Ma már a másodjára alszanak ott,összebújva s ahogy észleltem Buksi is ott van velük. :) 

És sajnos, már egyáltalán nem szoptatja őket, így teljes mértékben mi vagyis én etetem őket. Néha meg sem szabad szólalnom, mivel akkor egyszerre futnak s már várják a kaját. 

Ma vettünk nekik junior kutyatápot, beáztattam vízbe, reggel azt kapnak, kíváncsi vagyok, h mennyire fog nekik ízleni a tejci után. Azért még rejtett tartaléknak ott van. :) 


Nincsenek megjegyzések: