Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. április 27., péntek

Sok

minden nem változott igazándiból. A konyhában a mennyezet megvált a régitől most várakozik. Kértünk ötletet, ajánlatokat az étkező és nappali padlójának szintre hozásához. Megnövelték az amperokat, májusban villanyozunk egyet. 
Kertben a borsó a győztes, a növekedési listán, követi a fokhagyma, hagyma, retek, spenót és saláta, kicsit lemaradva a sárgarépa. Viszont a sóska nem bír előbújni, de reménykedem. Bár, én nem szeretem, de akad rá jelentkező. 
Újabb pályázók is kerültek a földbe: patiszon, cukkíni, kukorica, sütőtök és még a bab vár a földbe kerülésre, a palánták mellett. De azoknak még azért kell nődögélni,mire a borsó egyrésze kikopik, helyére kerülnek a palánták. No meg, oda ahol vmilyen oknál fogva nem nőtt ki a növény. 
Szinte az összes gyümölcsfa megéledt, még a szederre várunk és a fügére. De a szeder itthon is sok-sok bizalmat kívánt. Én bízok, h lesz ott még sok-sok fekete v fehér bogyó! Mivel nem tudta megmondani az eladó sem, h milyen is lesz valójában. :)
Baltazár, hol jobb, hol kevésbé. Másfél-két óra leforgása alatt szétszedte a széket, amin ücsörögni szoktam. Anyuval elkerítettük a liliomokat, reggelre kiszedte, mert épp útjában volt. Hát kapott a fejére, azóta békén hagyta. 
Ma arra érkeztem, h a kazán ajtó tárva nyitva, a csapot takaró ruhák az udvarban, a borsó doboz szétszedve...már-már azt hittem, h kezd komolyodni, tévedtem. :)

Nincsenek megjegyzések: