Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. április 4., szerda

Gyors bejelentkezés

Terasz alól előbányászott, rossznak vélt fűnyíró, újraéledt. Egész jól megy. Tegnap ki is próbáltuk, a hátsó résznél - ami mondhatni, gyöp - többször kell majd átmenni rajta, h aztán a végkifejlett jó és szép legyen. 
Konyhai helyzet olyan, mint ahova bevágott a bomba. Az úgynevezett rongyos szobából magastartási magasságban leszedtem a tapétát. Először a száraz módszert alkalmaztam, majd miután ez nem jött be, vizeztem. Egész jól haladtam vele. 
Baltazár megkedvelte a tulipánokat, szinte ágyként használja őket, legnagyobb bánatomra. :) Ültettem bazsarózsát, de mint kiderült két helyen is bukkan elő. Sebaj! Kardvirág ültetés van a porondon, már csak a megfelelő helyet kell megtalálni. 
Fotók előbb-utóbb lesznek. :)

Nincsenek megjegyzések: