Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. május 3., csütörtök

Az első

pörgetés is eljött. Bár, az eredeti terv nem ez volt mára, hanem, h István evezni megy, mert a cége is benevezett a volutára, csak aztán végigfuttattuk az adatbázist, h húúú már virágzik az akác, akkor gyorsan a repcét ki kell pörgetni. Irány a gazdabolt és vettünk egy 30literes hordót és már iramodtunk is a házhoz. Míg én vártam a villanyszerelőt, addig ő kiment a keretekért. Közben szóltam anyunak, h akár jöhet is, de hozzon vmi vejlingot, mert vmibe kell folyjon az aranysárga méz. Mielőtt István visszaért volna, anyuék is ott voltak.
Megkezdődött. Apué volt az első tekerés lehetősége és persze az első kóstolás is. Én, mint kukta vettem részt ill. Baltazár elterelőként. A második adag között anyuval elültettük a babot is, megkapálta a málnát. Annyira, h a kapa felmondta a szolgálatot, én addig szedtem retket ill. a virágos kert egy részét szépítettem. 
Fotók legközelebb. :)

Nincsenek megjegyzések: