Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. november 19., hétfő

Nagy nehezen,

de sikerült ideérni. Ma az első nap, h itt alszunk. Már péntek-szombat terveztük, de mindig későn értünk, fáradtan stb, ma eljött. Még 2in1 vagyok, jó lenne, ha még ez a hét beleférne, h egy kicsit kitapasztaljam, milyen is itthon lenni, kisasszony nélkül. :) De amit kértem tőle, az úgyis összejött. Szóval, ha úgy gondolja, h kibújna, ám legyen. :) 

Múlt héten, átkerült a nagy szekrény egyik fele, pénteken sikerült elkérni a céges utánfutót, így a másik fele is ideért, illetve az ágyunk. Necces volt, mert az ajtón ippen hogy csak befért, mármint a szoba ajtón. :) Fiúk össze is szerelték, ma pedig végképp átért az ágyruha is. 
Szerdára szabadnapot adtunk magunknak, és elmentünk meglátogatni a keresztfiúkat, még így ebben az évben utoljára, no meg, h egyben vagyok. :) 
Csütörtökön, megrendeltük a műszaki dolgokat, amik még hiányoztak, ami létfontosságú (porszívó, mikró, vasaló és nekem hajszárító) és még benéztünk az egyik bútorboltba, ahol szintén rendelésre került egy franciaágy és egy tálaló is, amit majd a mikulás hoz. 
Szombaton jött segítség, míg István apóssal küzdött a nagy szekrény összeszerelésével, addig a csornai "rokonok" behordták a fát. :) 
Szombaton este, filoztunk, h még most vasárnap el tudnánk menni az ikeába. Még nyáron kinéztünk egy tárolós asztalt, ami pont jó lenne a konyhába. Úgy döntöttünk, ha Orsi is engedi, akkor vasárnap délután nekivágunk. Nos, a délelőtt kissé képlékeny volt, mert Orsi pihenésre intett, de azért sikerült nekivágni az útnak. Úgyh megvan a hőn áhított asztal is. Igen ám, de hazafelére, kismamának a legbiztosabb pont a volán mögött volt, így még lenyomtam egy Budaörs-itthont. Nem gondoltam volna, h szülés előtt 1 héttel még ekkora távot is megteszek. :) 
Ma délelőtt még pár lényeges dolgot áthoztunk, anyuval délután kipakolás volt és most eljött az első iccaka. :) 
Múlt héten sikerült beköttetni még a tv-t és az internetet is. 
Fotók  a napokban lesznek.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na és megjegyezted, mit álmodtál első éjszakán az újban, állítólag beteljesül...Eszter

Turák Kinga írta...

hát nem, sőt még a sarkokat is elfelejtettem megszámolni!
De amúgy kb. 4 epizódot kellene megjegyeznem, mivel 2 óránként kelek fel éjjel... :)