Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. november 2., péntek

új életciklus

Kedden voltam utoljára dolgozni. Kaptam még mindent, korán kellett menni, délben elment a net, kézi szállítókat kellett gyártani stb. Azért picit csalódtam is, mivel 7 év után max 2 embertől kaptam pár szót búcsúzóul aztán ennyi. Lehet, h én vagyok túl naiv. Mindegy, ezen túl kell lépni. 
Mindenki azt mondja, h most akkor pihenjek nagyokat. Hát, az nem fog menni, mert még pakolás ezerrel, a költözéshez, h mire Orsi megérkezik már benn tudjunk lenni. 
Vannak, apró fenn akadások. Kértük a villanyszerelőt, h a kazánnál a termosztátot kösse rá az áramra, ne elosztón menjen. Erre olyan brutál fúróval ment neki, h a konyhában lejött a vakolat. Újra kell mindent csinálni. Ne hogy már jó legyen, vagy időben meglegyen vmi. Az asztalos kezdeti lendülete is kezd elmúlni. Úgyh egyelőre a polcokra várunk, aztán majd meglátjuk mi lesz a sorsa. Olyan nehéz, egy normális szakembert találni, aki nem kéri el az összes vagyonod és még jól is dolgozik. 
Kb. 10 év után sikerült begyújtanom nekem is, egyre jobban megy. Muszáj, mert ha István délelőttös, akkor nem lesz ki meleget csiholjon nekünk. 
El kezdtük a kamra feltöltést, ami már nem fér el itthon, az megy oda. 
Szóval, nagyon lassan, de azért odaérünk.

Nincsenek megjegyzések: