Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2016. június 12., vasárnap

Vukto szörpölde és tsai

Mint ahogy írtam is, most a szörp a menő számomra. Lekvár nem fogyott mostanság, úgyh most azt kicsit parkolópályára tettem.

Szilveszterkor sikerült kökényt szedni s egy részéből lett a hírhedt kökénylikőr - már csak ki kellene préselni - a másik feléből pedig próbamennyiségű szörp. Már csak 2 üvegcsével van, egyet kap a facebook oldalam egy olvasója, a másikat pedig forró nyári napokra tartogatom, a jó kis fanyar ízvilágot.

Ma, kénytelen voltam összeírni, felcímkézni, ami olyan, mert már magam sem tudom, h milyen itókáim vannak.

Barátunknak kb. 3 éve ajánlották, h igyon-egyen parlagfűvet, mondván kutyaharapást szőrével. Tavaly lecsúsztunk róla, idén elkészült ebből is a szörp. Egyelőre az allergiások nem merik kipróbálni. De azért akad egy bátor legény

Elsőnek talán a fűszeres bazsa szörp készült, ez bazsalikom szörp, fűszerekkel dúsítva, nem olyan laza, lágy, mint a nyári lesz.

Készítettem még, mentás csalánt, bodzás csalánt, tavalyi próbamennyiséget jócskán felülmúltam a fenyőrüggyel. Volt, h lepattantam, mert nem lehetett leszedni a rügyeket, de akadt olyan is, aki nem csinált ebből problémát. Bodza szörpöt, de azt hiszem, h nem eleget, rózsaszirmost, és vaníliást. Az akác idén elfagyott a közelben, úgyh az kimaradt. Készült menta, készülőben a gyömbéres menta. Bodzás fenyőrügy kombó is akad. És idén végre sikerült hárs szörpöt is összehoznom.. Nem olyan intenzív ízvilág, de ha jól keverjük be, akkor igenis érződik. Csak ki kell várni.
Közkívánatra lett rózsaszirom szörp is, illata-színe-íze is nagyon jó. Főkóstolomnak nagyon bejön.

A leendő márkanév pedig nem más, mint mi magunk. VU - Vadak Ura - Istvánt így nevezték el a barátok annak idején , KT - Kinga Tours, szerény személyem, és az "O" -Orsi .








Nincsenek megjegyzések: