Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. június 29., kedd

03-08


Szombat este rohamléptekkel indultam óvárra, h aztán irány halászi és megyünk báldozni. A cél számomra az esküvői zenészeink meghallgatása ill. a táncok gyakorlása. Mindkettő kipipálva. Viszont most már tudom, h lapos v nagyon minimális sarkkal megáldott/oldott cipő kell nekem, mert ezek a zenészek, nem hagynak ülve senkit. És ugye, kissé hosszú lesz nekem az a nap. 

Vasárnap délután egy kis szusszanás és irány M.Szolnok, István barátjának látogatása ill. a meghívó átadása. Azt hittem, h kb. 1 órát leszünk, de f8kor úgy jöttünk el, h már sietni kellett. Viszont, nagyon fáztunk, spórolnak, fiatal házasok, új ház, jön a baba... de majd lefagyott a lábam a járólapon,bár már tavaszi cipőben vagyok... István meg egy szál ingben... szóval sztem, egy kicsit megfáztam. Tehát, célfotóval irány haza - óvár - majd átöltözés és irány táncolni. f10kor hulla fáradtan értünk haza.
Ma pedig irány Darnó, délután-este fele, mivel csak ma érnek rá a keresztgyerekék, itt is egy kalap alatt mindent: szül/névnap ill. meghívó.

Nincsenek megjegyzések: