Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. augusztus 18., szerda

Egy kis ízelítő ET tollából :)

Többre egyenlőre nem futja, most épp csomagolás van a porondon! :) 


"lagzin én is tuti jól éreztem magam, ennyit már régen táncoltam, hacsak nem a lánybúcsún :o)
jó, h Anett is eljött és láttam, h felszabadult volt. meg a srácok (Pinyőék is) jó fejek voltak, meg mindenki. azért van pár pillanat, amit soha nem fogok elfelejteni: a két szenyagenya talicskáztatja az Istit (jellemző!!!), a csokor, amiből több lett, a zúgásomat a hátsó lépcsőn (hatásos belépő volt, annyira, h KT apukája amikor kérdezte, h túléltem-e, nem figyelt a vőfélyre, így kapcsiból "nem adta ki KT-t" a vőfélynek, csak a második kérdésre :o))) persze Duczi szokásos cinikus mosolyával, és Sziszkó: hát sajnos nem tudtam elkapni a géppel sem volt semmi. aztán KT kiadva, s kezdődött a menet... aztán a lopás, hát az sem kispiskóta volt: vittük KT-t, Duczi apukája meg mint egy bulldog rátapadt KT-ra, Duczi megijedt, mert apukája tényleg elég fanatikusan tartotta KT-t, aki meg nekiesett az ajtónak... Duczi kiabálta: Apu engedd el!!! szóval mókás volt, ahogy a kapualjban az esőben a szöktetők és a főtéren az esernyős tánci... no és a pénzsöprés: Istit amikor felkapták a srácok, és rázták volna ki belőle az aprót, de nem ment elsőre. a feje meg majdnem a padlót érte, amikor rugóztak vele. akkor KT odaugrott, s megmentette :o)) amikor odaadtam a seprűt, s Isti felé nyújtottam, erre KT a diktatúravezető: nekem add... szóval még sok poén fel fog jönni, de marha mókás pillanatok voltak, az biztos. kösz KT )és Isti), nélkületek ez nem jöhetett volna létre..."

Nincsenek megjegyzések: