Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. augusztus 27., péntek

leánybúcsú emlékezetből

Emlékezetből elég nehéz leírni, főleg, h annyi minden történt azóta. Most van egy kis időm, úgyh amit tudok, pótlok.
A sok egyeztetés után sikerült Győrben megállapodnunk leánybúcsú ügyében. Talán 2-3an nem tudtak eljönni. Kicsit paráztam, mert ismerem a szervezőket. :) Jó, hogy kikötöttem pár dolgot, de azért így is lett jócskán feladat.
Azt tudni kell, h ez egy szórakozó hely, tuctuc zenével vegyítve, fenn az emelet amolyan gangosan van megoldva. Egy hosszú asztal volt lefoglalva a részünkra. 8 órára volt meghirdetve az érkezés, volt aki tovább tudott maradni, volt aki korábban hazament, de ez érthető is.
Ágnes, spirituális vezetőnk beállított 1 méternyi pálinkával, a pálinkás üvegeken a fotóim láthatók kiskortól mostanáig. Pumicicátol egy paperblankes kis "noteszt" majd ez is megtalálja a helyét, ahogy az Eszteré is. Abba kerültek az előkészületek dolgai.

Elsőként kaptam egy saját maguk által készített fátylat, amit az est folyamán viselnem kellett. Majd előkerült egy hatalmas doboz, ami stafirung féle volt, telis tele dolgokkal. Minden egyes feladat után kaptam vmiféle ajándékot. :)

kaptam egy üveg pálinkát, első ránézésre soknak tűnt, de megtudtam, h dupla falú így csak kb. deci van benne. Ezt az est folyamán el kellett fogyasztani, ha kissé feszültnek is éreztem volna magam. Az üvegen válaszok voltak, h miért is megyek hozzá Stevehez: 1. mert tetszik a haja, 2. érdekből 3. a pénzéért, 4. mártír vagyok 5. szerelemből. Hát persze, h az utolsó és hogy az volt a legalján. :)
Első feladat egy Dávid szobor - puzzle, István fejével. Nem szeretem a puzzle-t. :) vhogy csak összejött. Ajándék: egy kakas nyalóka jellegű farok, kicsi farok gumi cukor.
Sztem, már sorban nem tudom a játékokat.

Muszáj a fotókat megnéznem, h mégis mik voltak. Steve-totó, azt hiszem elég jól teljesítettem, bár akadtak necces kérdések. :) de sebaj, kaptam sodrófát is és az Istvánnak egy paradicsom mintával ellátott alsó nacit.

Kellett fűszernövényeket szaglászni, persze jó részét nem is használom. :) ennek az ajándék vonzata egy szív alakú tükör tojás formázó, ezt majd ha egyenesbe jöttünk ki is próbálom. Szív alakú talán vmiféle grafit anyagból szív alakú dolog, amihez krétát is kaptam, h a gyertyafényes vacsinál tudjam rá írni amit szeretnék. Vki annyit mondott, h a vacsi után mosogass el felirat jó lesz. Én csak annyit írtam rá, szeress! :)

A megadott szavakból verset kellett (volna) írnom. Hát én nem vagyok egy versmondó kisasszony, kb. minden szóhoz egy-egy történet-esemény jutott eszembe, nem pedig egy rigmus. De szerencsére ott volt a tanárnéni is, és vmi kikerekedett belőle. Majd előkerítem és bemásolom. :) Szavak, amikre emlékszem: gyök, szivárvány, kettő, traktor... többre nem. :D
Ennek az ajándéka: egy kis trakesz műanyagból, jó lesz majd leendő gyermekeinknek.

Zita olvasta fel a következő feladatot. Krepp papírból kellett (volna) nyakkendőt kötnöm egyik ficaknak a szórakozóhelyen. Hát ez almás, mivel én nem tudok, de a nagyobb baj az volt, h az illető sem tudott. Végül a pincér csávónak úgy ahogy sikerült is. Ennek a nyereménye egy béka volt. De talán most kaptam a herciget is, aki 3 nap alatt változott át békából herceggé, egy kis víz segítségével. Már megnőtt nagyra, csak még a vizet felejtettem el leönteni róla. :S

Gyakorolnom kellett a csokordobást, úgyh a szomszédos asztalnál ülő csajokat is meg kellett kérnem, h menjenek le. Közben kiderült, h ott is leánybúcsú van, de a szolíd változat, pezsgős-sütis-csevegős. Mondtam a leendő arának, h ha lehet akkor majd ő kapja el. Ez be is jött. Úgyh emlékbe adtam neki a dobócsokrot. :) Újabb gyertyafényes vacsi kellék, szív alakú csillagszóró. Kaptam még egy harisnyakötőt, így lesz mit majd az Istvánnak is eldobni. ( sajnos nem került rá sor)
 
Az eredeti feladat úgy szólt volna, h petrezselymet kellett volna árulnom, amiért jelképes összeget adnak, amit egy cuki malacperselybe tesznek ill. aláírást gyűjteni, h hozzámehetek az Istvánhoz, amiért kapnak egy szív alakú csokit ill. volt benn két hatalmas nyalóka is. Mivel kevés pasi volt, így csak az aláírás maradt meg. Csak egy csávó kötözködött, de mondtam neki, h rajtam kívül van választék, tessék onnét szemezgetni. :)
 
Kaptam egy papírsárkányt I love István felirattal, majd egyszer csak összejön, h sárkányt eregetünk. :) Eddigre kb már megittam a pálinkát is, majd a végén úgy döntött a bizottság, h kaphatok egy bizonyítványt miszerint alkalmas vagyok a házasságra. Ekkor bújt elő a póló, ami hasonlít Steve-éhez, Vadnak születtem felirattal a hátán, egy meghívó a saját esküvőmre ill. a fotóalbum, amit majd egy nyugodt pillanatomban fogok átlapozgatni, mert hogy azt száraz szemmel nem fog menni az is tutti! Már most, ahogy írom s rágondolok, könnybe lábod a szemem, nem hogy még lapozva is.
 
Eztán, volt akinek menni kellett, volt aki még maradt és nagy nehezen de elindult a zene is, és kb. f3ig bírtuk, bár volt aki elaludt, de jól sikerült. Amennyire tartottam tőle, annyira jó lett.
Ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek!!!
 

Nincsenek megjegyzések: