Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. augusztus 11., szerda

Gyors összegzés

Létezem, csak hát most kissé besűrűsödött minden. 
Leánybúcsú lezajlott, amennyire tartottam tőle, annyira jó lett. Nagyon jó kis feladatokat kaptam, és minden egyes feladat után ajándék járt. Jobbnál jobbak. Ez egy külön bejegyzést érdemel. Fotók vannak, de azt is majd később. :) Nincs időm, most is inkább aludnom kellene. 

Köszönőajándék: a 150 üvegből 110 jó. A többit újra kell gyártani. Még szerencse, h van pár nagy üveg is, úgyh azokat bevetjük. Végül is, 126an vagyunk, eddig. Anyu kérte az ülésrendet, hát azzal még sehol sem vagyok, de nem aggódok, mivel még akármi is lehet. 

Időjárás: 3 féle előrejelzést nézek, mind mást mond. Mi csupán SZÁRAZ IDŐT kérünk, min 25FOK-kal. 

Virág: 100%, h van boglárka. Holnap megyek a kalkulált árért. 

Ruha: hazahoztuk, gyönyörűségesen szépségesen egyszerűen, fantasztikus! :) holnap jön meg a harisnyám, mivel amit vettem, feljön, de a hosszabb ugri-bugrit nem bírná. 

Tánc: tegnap gyakoroltuk a tangót, ma már nem volt rá időnk, úgyh ma este már azt mondtuk, h majd improvizálunk. :D Ez lesz a legjobb. Az István tudom, h tud, na de én?! :) 

Ja, első héten még javában dolgoztam, 6-13hig, nagyon jó volt. :(
Szállást keresünk még aug 19ről 20ra a nászutunk elő estéjére, mivel reggel 6kor megy a busz Bpről...
Frizu: jajj az vmi nagyon jó lesz! Egyedi, nőcis, egyszerű, nagyszerű, menyasszonyi. Kedden jött meg az ékszerekhez passzoló gyöngy a hajamba... 

sztem, még az utolsó pillanatban is lesznek futások, persze akkor már nem lehet. 

Enikő jön egyedül Erdélyországból. Endre melózik, ha kap fuvart a közelbe, akkor jön, ha nem, akkor nagyon sajnáljuk. A fiúk otthon örzik a házat. 
Erikáéknál a legkisebb szólt közbe, jön a foga, hasmenős és nagyon anyás... Így ők sem tudnak jönni. Pedig annyira vártuk már!!!

Puszedliknek találtam csatos üveget. Barinőmet megkértem, h kreáljon pár kedves szót, h zárják vissza, miután vettek belőle, mert úgy elveszti az ízhatást. :)
Én vagyok a Puszedli, a somorjai,
Csatos üvegem nem véletlen, hallod Jani!
Mert ha levegőn fél órát is állok, összeesem,
S ízem sem lesz már a régi,
Zárd vissza az üvegem, a nászpár ezt kéri!

Nincsenek megjegyzések: