Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. július 30., péntek

Egyre jobban :)

Egyik barátunk, akinek szintén aznap van az esküvője, mint nekünk, megkérdezte, h állunk. Csak annyi volt a válaszom egyre jobban. Úgy néz ki, h kisimul minden.
Apu volt benn a polgármesternél, elmondta a nyűgöt, közölte, h mikor kilépünk a polghivből biztosítva lesz a terület, h senki ne rohangáljon ott és ne üvőltsön a zene-bona ill. ha elindul a menet, akkor ne futkozzon ott senki. És igen, ezek fontos dolgok!!! Apósomat pedig a másik szervező biztosította a dolgok normális menetele felől. Remélem, mindenki tartani fogja a szavát.



Kedden jártunk a vőfélynél. Továbbra is szimpi pali. Mondtuk neki, h részesítse előnyben a hagyományokat. Úgy érzem, h sikerült egy tökéletes háttér stábot összehozni, akik eléggé össze szokott társaság. Ez egy kicsit megnyugtat.



Megrendeltem a marcipán figurákat, Bpn. Már csak az elhozáson kell agyalni, végszükség esetén unokatesóm hozza, de azért jó lenne, ha már itt lenne csüt. Úgyh lehet marad a volános megoldás. Ezt ajánlották fel, h egy volános járattal leküldik nekünk. :) Eléggé furi megoldás, de ha nincs más, lehet, h élünk vele.



Virág is lesz, sőt ígérték a gyöngyvirágot is. Úgyh még lesz egy kellemetlen beszélgetésünk a másik virág boltossal és áthozzuk az egészet a másikhoz.



Úgy gondolom, h ez egy olyan nap, ami megismételhetetlen, itt nem az elképzelthez hasonlót kell elfogadni, hanem pont azt. Jelen esetben már nem nagyon létezik a szótáramban a "legyen szíves, nem-e lehetne-e v szeretném" hanem az "akarom és kell". Tudom, h ezt nem mindenkinek veszi be a gyomra. Ez van.



Egyik rokon, közölte, h nem kapott meghívott. Feladtam postán, épp csak a dátumot nem írtam oda, h mikor is. Tesója sokat nem vacakol vele, sogórnőm esküvőjén sem kapta meg, kezébe nyomta és kész. A másik pedig minden rokonnak javasolja, h el kell jönni erre az esküvőre, mert hogy annyira jó "stábot" szedtünk össze, h tutira nagyon jó lesz a lagzi. Úgy legyen.



A barátainknak, most jönnek elő a stressz források. Ők Londonból próbálják levezényelni a dolgokat, úgy hogy fogadtak esküvő szervezőt. A srác azt mondja, gáz az, ha már azt várom, h vége legyen?! Sztem, gáz. Én nem így vagyok, még ha elég sok akadály is elénk gördül.



Álmomban táncoltam és a tangónál a "szoknyafelcsapós" mozdulat sehogy sem sikerült. Mondtam is, h jó lenne már gyakorolni vmicskét. Legalább ezt a kettőt, tangót és keringőt, ami tuti, h lesz. :)

Tegnap megkaptam a saját leánybúcsúmra a meghívót, aug 7 20h, Torony (la torre ) . :) Azt mondták, h nem majrézzak. Ja, csak kissé ismerem őket. ja és elég nagy susmus van a legénybúcsú körül is... :)

A somorjai puszedli ügyletet sem vetettem el, sztem, azt is sikerül az asztalokra varázsolni. :) Ha már az énekek nem jöttek össze.

Nincsenek megjegyzések: