Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. július 15., csütörtök

Előkészületek 06.28

Most, h már a helyszín fix, felhívtam a fotóst, kb. másfél órát vesz igénybe, én azért számolok 2 órát rá. Bármi közbe jöhet.
Újabb fejtörés van porondon, a csokor. Azzal ijesztgetnek, h akkor nem biztos, h van, boglárka. Pedig van, tutti!!! És hogy nem megszokott, h kála és boglárka. Minek, mindig megszokott dolog?! Úgyh, most csokrokat nézegetek, vannak nagyon jók, majd aztán győzzek választani. Unokahúgom, megint károg, h nem biztos, h jó lesz az a virágos, akit választottam, mert ők már hozzá nem mennek csokorért, mert nem jól köti....(mondanom sem kell, neki a fodrász sem jó, ahova már 15 éve járok kb.... ) na mindegy. Nekem jó lesz, mert jól fogja elkészíteni a csokromat! :) Én bízok benne!!! :) Csak találjam már meg, h milyen legyen!!! :) Bár, van 1 hetem rá, mert szabin lesznek!

Nincsenek megjegyzések: