Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. július 14., szerda

05.31

Úgy döntöttem, h felturbózom az esküvői előkészületeket. Vasárnap délután még elmentünk az utolsó helyre is, ami a listán szerepelt. Persze, ezen felül még lesz egy-két emberke, akit meg tudunk hívni, mivel a kisgyerekesek visszaléptek.
Azért ülök még itt ilyen nyugodtan, mert 10re beszéltem meg randit a cukrásszal is. Lefoglalni a napot, h csak nekünk süssenek! :) Egyenlőre, csak úgy sacc per kábé kell megmondani, h mi mennyi, h számítsanak ránk, aztán majd vmikor gondolom aug elején kell pontosítani.
Szerdán végre bejutunk a vendéglőbe is, aztán aznap elmegyünk a polghivba is, h hivatalos legyen a dolog. Remélem, addig kapok fizut, mert sztem, akkor kell vinni már a lovét is. De ezt még unokatesómtól megkérdem.
Aztán a nagy derbi sztem, anyóssal lesz, a virágok miatt. De majd pontokba szedem, h mik szólnak amellett, h külsős csinálja. Aztán még le kell írnom, h a hédervári belső fotózás számunkra nagyon-nagyon kedvező árfekvésben legyen,úgyh megérje nekünk ott fotózni. :) Szóval, azt hiszem, ez a június elég mozgalmas lesz. Inkább így programozom, mint a negatív értelemben.
Apu már parázik, h mi lesz itt, még meggondolhatjuk magunkat, h egy kis vacsora stb. De nem!!!
Tegnap mikor angol keringőt táncoltunk, elképzeltem, ahogy a hófehér ruhám csak úgy suhan a táncparketten. És a tangó is nagyon jól ment már!!! Még 1 hónap és vége a táncnak!!!

Nincsenek megjegyzések: