Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. július 24., szombat

Elég

sokkoló a dolog, h két hét múlva lánybúcsú és 3 hét múlva ilyenkor épp a kozmetikusnál csücsülök és még annyi minden kérdőjeles... és már kezdek rendesen belefásulni a dolgokba. Csak sajnos, nem az a típus vagyok, aki nem feladja, hanem inkább még az utolsó utáni percben is meg próbálok vmit tenni.

Itt van a somorjai puszedli ügye. A készítő azt mondta, h nem lehet kitenni a levegőre, csak közvetlen fogyasztás előtt, mert megszívósodik és akkor milyen hírnév fog keringeni róla... Igaza van, de szeretném,ha ott lenne. Találtam már rá fejben megoldást. Vannak ezek a spagetti tartó üvegek, amik légmentesen záródnak, olyanból egy 5-6 dbt vennék, és akkor elvinném a készítőhöz, a kemencéből egyszerre odarakná bele, le lenne zárva és úgy lenne kitéve az asztalra. Jól is néz ki, és ott is lenne. Nagyon fincsi, ilyen kis ánizsos kis puszedli. Unokaöcsém, 1 zacsit (17dkg) egyszerre befal. Épp ott mondták, h ánizsból is hiány van. Nem lehet kapni sehol sem... 

közben kiderült még egy aprócska-nagyobbacska gond is. Pár hete írtak erről a Kisalföldben és ki gondolta volna, h velünk is megtörténhet. A csajnak a bencéseknél a Széchenyi téren volt az esküvője, kilépve a templomból egy hatalmas színpad és az azzal járó dolgok fogadták. 

Kb. nálunk is ez lesz. Januárban befáradtam a polgármesteri hivatalba, a paphoz, h mit szeretnénk és mikor. Senkinek nem volt hozzászólása, ellenvetése. Így el kezdtük szervezni a dolgokat. Most mikor már tényleg csak az utolsó simítások lennének, kiderül, h jánoson a templom téren lesz egy 3 napos rendezvény. A legdurvább az egészben, h SENKI nem tud róla. Írtam a művházasoknak, h mi lesz ez, néztem a társaskörös programot, néztem a jánossomorja oldalt is, sehol meg sem említik a rendezvényt. Vagyis annyi volt, h német családi nap, de ez a péteri városrészen került eddig megrendezésre. Hát most nem. Bejönnek jánosra, egy sütős-főzős-zenés akármire. Időközben kiderült, h ennek a véglegesítése májusban volt. Tehát, addig csak annyi volt porondon, h  LEHET, H megrendezésre kerül, de NEM BIZTOS. Ha NEM lesz rá meg  PÉNZ, akkor nem. De vhonnét bírtak előkotorni, bár megreszkírozom, a megfizetés szót is, tehát lesz. 

Kilépünk a templomból és egy min. 800 fős tömeg fogadni, és az ismerősök barátokat alig fogom meglátni. Mivel a templom körös körül körül lesz véve nagy színpaddal, tűzoltó autóval, ugráló várral és hagynak egy pirinyó helyet, ahol lehetsz, TE, mint  JÁNOSSOMORJAI LAKOS, aki időben közölted a szándékod. 

Ez egy német kisebbségi összejövetel lesz, fúvós dologgal együtt. Azt mondják, h fenn van a neten. Kérdem én, HOL?!. MAGYAR VAGYOK, JÁNOSSOMORJAI LAKOS, nem vagyok sváb, nem szeretem a fúvós zenekart, nem volt fenn a város portáljának rendezvény naptárában. Ha ezt tudom, akkor az egészet elviszem somorjára v találok B variációt... 

Több oldalról megközelítve, annyit kapunk, h a zene 6-f7ig fel lesz függesztve, a sörpadok beljebb lesznek téve, h elférjünk és nagy kegyesen akarnának adni menet zenét. Megköszöntem, és NEM KÉREK belőle. Kordon mellett vonuljunk. 
 Ja és az ugráló vár ill. a tűzoltó autó sem lesz ott. A tér ezen felén a templom oldalról néhol lepereg a vakolat v épp repedezik, a háttérben egy kissé szakadt ház . Azt mondták még, h lehet fotózkodni a templom kertben is. Hova rakjak oda 140 embert?!  Kérdem tőlük, h hol dobjam el a csokrot? Viccesen próbálták megközelíteni a dolgot, h dobjam a tömegbe. Mondtam, h nem a tömegnek szántam, hanem a családtagoknak, a barátoknak, ismerősöknek.

Az a javaslatom, a következő esküvő szervezőknek,ha tudnak róla, h lesz ilyen esemény, ha nem, időben menjenek be és kérjenek területfoglalási engedélyt. Biztos, ami biztos alapon. 

Erőteljesen gondolkodom, h egy ismerős újságírót is meghívunk az esküvőre is... Bár, tudom, h ettől nekünk még nem lesz jobb, de esetleg másoknak tudunk ezzel segíteni.

Nincsenek megjegyzések: