Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. július 14., szerda

06,14

Pénteken sikerült megvennem a hiányzó dolgokat - fehérnemű - a ruhához, úgyh én akár mehetnék akár próbálni is. Ajánlottak egy boltot győrben, triumph, jó a kiszolgálás, sajnos az árak is. De tényleg jó volt, elmondtam rébuszokban a nőnek, h milyet szeretnék, és már emelte is le a nekem valót, majd egy jó kis melltartó hozzá és közel 20eFt-ot ott hagytam. Na ezzel totál tönkre vágtam az ehavi költségvetésemet. Útjára kellene indítanom a zöld dió likőrt is, de anyag  - pálinka v akármi - is kellene hozzá és nem két forint... 

Tegnap elvittem táncra a cipőmet - menyasszonyi - hát, kényelmes, bár törni kell még, de iszonyatosan csúszik!!! Le is kellett vennem az óra vége fele, mert totál kész voltam tőle... Most vasárnap majd a pirosba megyek, azt is ki próbálom... Aztán majd megint a fehéret veszem fel. Az utolsó után lesz egy évvégi összeröffenés, tök jó, h akkor pont dolgozós leszek... De lehet, h csereberélek... Vagy vhogy meg kell makkerálni a dolgokat, mert ugye fogászat is lesz... 

Nincsenek megjegyzések: