Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. július 14., szerda

03-31

Azt hiszem, a nászút vhol belföldön fog bekövetkezni. Nem tetszik az emberek hozzáállása. Egyik ismerősünk minden nyáron letelepíti a feleségét Görögországba és odaviszik a jó népet és onnét kirándulnak ide-oda. Maga az út és az ottlét annyira nem vészes, de ez önellátó és a programok elég húzósak. Pl. ha kb. 2 helyre elmennénk az durván 160Eur körül van pluszba és akkor még nem ettük. Ez így nem lenne gond, csak hát megmondtam, h ez nekünk nászút. De vhogy ezt nem értették meg, mivel már másodjára írja, h jó lenne, ha szervezkednék. Hát nem fogok. Nászútamon nincs kedvem mások bajaira, nyügjeire figyelni, ott csak kettőnkre szeretnék. Így marad belföld, fel tudjuk használni az üdülési csekket és még van jó pár hely, ahol még nem voltunk. 

Tegnap megkerestük a menyasszonyi cipő készítőt. Megszűnt. :( Az összes cipőboltban kb. 6cm-es sarokkal vannak a cipők v még nagyobbal. Az nekem sehogy sem jó, abban nem bírok ki kb. 12 órát állandó mozgásban, no meg nem szeretnék magasabbnak tűnni, mint a párom. Na aztán találtunk egy helyet. Itt viszont, csak rendelésre megy és nem lehet próbálni sem. Ez sem a legjobb megoldás. Itthon rákerestem a neten a cipőre, megtaláltam, megrendeltem, ha nem tetszik v nem jó, 8 napon belül vissza lehet küldeni. Péntekre itt van. Anyu hívta fel a figyelmem, h nekem nem aug-ra kellenek a dolgok, hanem júniusra, mert akkor lesz a próba és oda már teljes puccba kell menni.

Nincsenek megjegyzések: