Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. március 6., kedd

nem várt

kiadás. 
Kiderült, h miért vizesedik a fal. A szomszéd felől, le van verve a vakolat a házról, szinte a téglák is látszódnak. Szólt, h a napokban térköveznek nála és ha gondoljuk és ajánlott is lenne, letehetünk egy vízzáró fóliát. Tegnap, István volt kinn és akkor mondta, h ezt jó lenne, ma megcsinálni. Kész. Úgyhogy meló után, irány a tüzép, megvesszük ezt a vmit, és irány a ház. Még szerencse, h jön apósom is, mert nekem halvány lila fogalmam sem lenne, h hogyan is kell felrakni, szögelni a falra-falba. 
Tüzépes szerint kétféle lehetőség van, az ipa nevezetű fólia, amit vagy felégetnek v felszögelnek. Illetve van egy másik, saját szavaival, tojástartó, szakmailag passz, h hogy hívják. Szokták ezt is, azt is, illetve mindkettőt is alkalmalzni. Szakavatottól megérdeklődte após, h akkor hogyan miként, annyi mondott elég az ipa. Nos, ennek m2 ára 600Ft, az egész hátsó falra ajánlott tenni, ha már egyszer nekiállunk. 
Sztem, ma sem lesz gond az alvással. :)

Tegnap utána jártam, a padlizsánt is illő lenne palántázni, ne kerüljön egyszerre a hideg földbe. Úgyh, míg tegnap kutyáztam, azt is elültettem.

Nincsenek megjegyzések: