Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. június 26., kedd

Akad

pár fotó, azokat alkalomadtán felteszem. 
A kert burjánzik, a borsó helyét nem sikerült 'felásni", mivel újabb eső zúdult rá, majd a héten, remélem. Oda kerül egy kis patisszon, cékla, talán még a sárgarépa is újra nőhet. Bálint gazdánál olvastam, h július közepéig, még babot is lehet ültetni. Lett, másodvetésű borsó, keleget, zöldbab, hát ez már neccesebb, a gaz jobban nő, pár fűszer növény, remélem, idővel ők is legyűrik a gaz rengeteget, de míg nem látom, h hol sorol, addig nem tudok gazolni sem. :( 
Az uborka őrültek módjára kúszik az alacsonynak titulált kordonon, a cukkínik giga-megák, ennek a feldolgozására keresek lehetőségeket. A pillanatnyi elfogyasztás is jó, de igazándiból a télire eltevés lenne a legkedvezőbb. Készült belőle főzelék, idővel a kulínárison olvasható lesz. :) 
A nagydobosi tökök is kúsznak, remélem, lesz rajtuk jó sok, vagy kevésbé sok, de jó nagy sütőtök! :) 
Paradicsomfán, gigászi paradicsomok csüngnek, a kis paprikák is színesednek, a padlizsán bokrosodik. 
Felszedtünk - kíváncsiságból - fokhagymát, mivel úgy tűnt mintha elszáradna. 1 fej 2 gerezdből áll, őrült nagy gerezdek. :) 
délelőtt megyek is ki, megmenekítem őket a gyomtól! 
Baltazár nagyon nem akar higgadni, bár a meleg kiveszi az erejét, de azért a telefonomat megkóstolta, bosszúból, mivel nem játszottam vele. :) :(
Ház, kavics bekerült, mindhárom helységbe, elméletileg ma jön a kőműves és felméri a terepet, h kell-e még, vagy jöhetnek a munkásai és építhetnek tovább. Azt hiszem, én leszek a felügyelő, hú de nem szeretem, de hát, mindenki dolgozik, én is, de persze, nem annyit, mint a többiek. 
Baba: tegnap voltam doktorbácsinál, jövő héten megyünk genetikai ultrahangra, ahol is újra feltérképezik, h minden rendben van-e. Azért remélem, h a nemét is elárulják menet közben. Örülnék neki. Mégsem járja, h végig Hubának hívom, aztán meg kiderül, h kisleánka. :)

Nincsenek megjegyzések: