Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. június 15., péntek

Fészekrakás

is már felkerülhet ide, mivel már a melóhelyen is publikussá vált a dolog. Addig nem szerettem volna, nehogy gond legyen belőle. 
Szóval, 4 hónapos voltam ezen a héten, túl vagyunk már a down-kóros vérvétel-uh-n, szerencsére negatív lett, aztán kedden voltam AFP-s vérvételen, igazándiból fogalmam sincs, h ez konkrétan mi, vmi betegség kiszűrők. De én most olyan nyugodt vagyok, h sztem, ott is minden rendben lesz. 
Az, hogy lányka-e vagy fiú-e :) azt majd - ha szerencsém van - a június utolsó hetében - reményeim szerint 28án - megtudjuk. Végül is  mindegy, csak egészséges legyen, de azért jó lenne tudni. ;) 
Bár, nem szerettem volna még ilyen korán bármit is venni, de barátnőmék a tűzoltóság jóvoltából helyileg megszorultak, így átvettük tőlük a babakocsijukat, sztem, nem bántuk meg, s gyakorlott anyukák szerint sem. :) Majd teszek fel fotókat a babócáról is és a kocsiról is. :)

Nincsenek megjegyzések: