Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. szeptember 24., hétfő

Megkezdtem

a pakolást! 
Igazándiból, a kezdő löket az volt, h minden éjjel belerúgtam már a dobozba, amibe a tüzelésre várakozó papírokat gyűjtöm. Úgyh ma nem megyek sehova sem, így szanálás van és még talán nem is ragaszkodom annyira hozzá. 
Kazán a helyén, már csak a szerelőt kell utólérni. 
Vasárnap volt az asztalos, felmérte a pult helyzetet. Majd közölte, h az ajtókat inkább vmi "esti melóssal" csináltassuk, mivel, ha ő ide kijön az embereivel, akkor az nekünk horror összeg lesz. Rendes volt, h legalább közölte. Még a szekrényke várat magára majd a konyhában. 
Polcok már a garázsban, újabb adag fa, ami aprításra vár az udvarban, egy kisebb szekrény a szobában. Sajnos, rosszul emlékeztem és az ismerősnek nincs már szőnyegtisztítós porszívója, úgyhogy tovább kell kutakodni, ha nem, akkor bérelni egyet. Remélem, nem horror áras... 
Holnap megyünk anyuval a babadolgokat megvenni, ami kell a kórházi csomagba, de persze ott is kb. vakon tapogatózok, mert sehol nem képesek egy konkrét listát adni. Azért az gáz, h mindent innen-onnan kell összekaparnod.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A készítendő babaholmikról szerintem kérdezd a védőnőt, biztos segít, hisz az a dolga.Izgulsz már a baba miatt?Nem is sejted micsoda nagy dolgok történnek Veled. Nekem már 25 éve,hogy sikerült ezt a csodát megélnem,de szinte minden pillanat elevenen bennem van még.Neveken már agyaltok? Eszter

Turák Kinga írta...

a védőnőtől kaptam egy horror hosszú listát, az István azt mondta, ha ezt mind be kell vinnie, akkor nem megtelik az autó. Konkrét listát nem kaptam, úgy kell összelejmolni innnen-onnan, azért sztem, egy védőnőnek tisztában kell lennie, h a környező kórházaknak mik az igényei, mind baba és mind mama szinten.
Már van nevünk, mikor kiderült, h kislány, már meglett a név: Orsolya.