Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2013. január 24., csütörtök

Orsi és helyzetjelentés

Tegnap dél tájt felhívtam újra a helyet, ahol a doki magánrendel, sikerült utolérni őket. Meglepődtem, h aznap estére már kaptunk is időpontot. Mozgósítottam aput, h akkor vigyen be, mert István melózik és csak addigra érne haza. Végül mindannyian ott kötöttünk ki. 
Beértünk, Orsi nagyon bátor volt, rosszabbra számítottam, h majd bőgni fog, de semmi. Megnézte nekik, h valós-e a kérésünk, mi szerint le van tapadva a nyelve. 2x is szemügyre vette és jogos volt, úgyh helyben el is követte a "műtétet". Kapott egy kis érzéstelenítőt, ami nem nagyon ízlett neki, majd egy pillanat műve alatt elnyisszantotta a nem odaillő darabot és kész is. 
Miután végzett vele, megnézte, h van-e még szájpenésze, de már az sem volt. Persze, azt délelőtt ill. mielőtt elindult meg dörzsöltem. Orsi nem tetszését úgy fejezte ki, h jól ráharapott az ujjamra. Sebaj! 

Közben nézegettem a fejecskéjét, és hát kiderült, h koszmónk van. Erről én eddig soha nem hallottam. Olyan a fejbőre, mintha hámlana v épp korpásodna a fejbőre. Több javaslat is érkezett, h kenjem be babaolajjal majd pár óra múlva mossam meg a haját ill. van speckós olaj-sampon rá (Babé ill Frezyderm). Egyelőre maradunk a babaolaj+hajmosásnál, aztán ha nem látok érdemi javulást, akkor rendelek/veszek speckósat. 

Tegnap, már megközelíthető volt a garázs - nem torlaszolta el hó - így behoztam a 3 leggyakoribb fűszernövényt: rozmaring, zsálya, kakukkfű. Már csak helyet kell nekik találnom, mert hát elég nagy cserépben vannak. 
Napokban leesett hó, Baltazárt kissé bekorlátozta az udvari közlekedésben. :) És van egy fekete rigónk is, aki a kihullott és kissé megvizesedett száraz kutyakaját részesíti előnyben. :) Sztem, ha nagyon akarnánk még meg is lehetne simogatni. :)

Nincsenek megjegyzések: